PxL Hallgatói Kör

A PxL hallgatói kör célja, hogy a tagok lehetőséget kapjanak a média kreativitásuk megvalósítására.
A kör további célja, hogy a kar és HÖK által szervezett rendezvényekre biztosítsa a grafikai megjelenéseket, illetve a képi és videó rögzítéseket.

Tervben van fotós kirándulások és pályázatok megvalósítása.

Csatlakozz a PxL Hallgatói Körbe!
Hallgatói kör vezetője: Szabó Balázs

image
image

Cozy Capybara Games Játékfejlesztői Hallgatói Kör

A hallgatói kör keretein belül megtanuljuk, hogyan készülnek és hogyan készíthetünk saját játékokat. Szeretettel várunk mindenkit, programozási és játéktervezési tudástól függetlenül bárki csatlakozhat a különböző projektekhez és a rendszeres felzárkóztató Discord órákhoz.

Az órákon beszélgetünk majd *Game Design*-ról, ahol megismerhetjük, hogyan alakíthatjuk ötleteinket szórakoztató játékmenetbe, valamint a játékfejlesztés technikaibb részleteiről is, például 2D és 3D grafikáról, modellezésről, felhasználói felület- és rendszertervezésről.

Mire vársz? Csatlakozz!
Hallgatói kör vezetője: Varga Roland

NIK Labdarugó Club

Célunk, hogy minden NIK-es hallgató, aki esetleg nem került
beválasztásra az egyetemi csapatba vagy csak kötetlenül, szabadidejében szeretne focizni, lehetőséget

kapjon a labdarúgás gyakorlására.

Hallgatói kör vezetője: Zöld Anna Alma

image
image

KINFO

A KINFO elsősorban az OE Neumann karának közössége, ahol a csapat évközben számos eseményen keresztül kovácsolódik egy egésszé. A csapat bárkit szívesen lát, függetlenül attól melyik karra, vagy melyik felsőoktatási intézménybe jár (vagy nem jár)!
Végső cél mindig az adott évi KIN Kupán való részvétel, azonban ennek nem előfeltétele az évközi eseményeken való részvétel, hiszen mindenki annyira lesz a csapat tagja, amennyire annak szeretné érezni magát!
A csapat csak annyira aktív, amennyire a tagjai is, így ha szeretnél hozzáadni a hangulathoz, megteheted, hiszen a csapaton belül mindenki egyenlő!

Legyél te is tagja a KINFO-nak!
Hallgatói kör vezetője: Basa Richárd Dávid

Egyetemi Útikalauz

A hallgatói kör célja a gólyák beilleszkedésének megkönnyítése, hallgatói jegyzetek digitalizálása és ezek weboldalra való feltöltése, egyéni és csoportos korrepetálás, illetve az azt igénylő hallgatók lelki- és mentális segítése, támogatása. A problémamegoldás és a hallgatói élet könnyítése mind a kör célja.

Egyetemi útikalauz
Hallgatói kör vezetője: Tóth Richárd

image
image

Röplabda Klub

A Röplabda Klub célja a heti gyakorisággal való, közepes szintű röplabda gyakorlások és a csoportos fejlődés, későbbiekben meccsek szervezése.

Röplabda klub

Óbudai Egyetem Fúvószenekara

A kör célja, hogy összegyűjtsük azokat a hallgatókat, akik fúvós hangszeren játszanak, és szívesen lennének részesei egy fúvószenekarnak.
Heti egyszer próbálunk közösen, valamint a későbbiekben fellépéseket vállalunk egyetemi rendezvényeken (Korsó- és Gyűrűavató, Analóg Napok stb.).
Ha magabiztos fúvóshangszeres tudásod van, és a kör felkeltette érdeklődésedet, akkor az alábbi linken tudsz csatlakozni hozzánk.

Itt tudsz csatlakozni hozzánk!
Hallgatói kör vezetője: Bilics Kristóf

image
image

D&D Történetíró és Szerepjáték Kör

A DnD – hallgatói kör célja az lenne, hogy a hallgatók helyet kapjanak a kreativitásuk, illetve szereplési vágyaik kiélésére, nyugodt és barátságos környezetben.
A kör során a tagok megmutathatnák irodalmi vénájukat történetek, illetve háttértörténetek írásával. Vagy csak színészi álmaikba kaphatnának betekintést, a választott karaktereiken keresztül.
Magadra ismertél, vagy csak érdekel a játék, esetleg csak nem tudod mi ez, és felkeltettem az érdeklődésedet?
Az alábbi linken a fentiek bármelyikére tudunk megoldást találni.

Mire vársz? Csatlakozz!
Hallgatói kör vezetője: Küstel Alfréd Olivér